Antagen Alfred123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Persson!

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
252
Reaction score
354
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Ditt discordnamn: persson7161

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli straff eftersom att jag har tidigare erfarenhet inom Staffande. Varit staff på flertal servrar och de har varit väldigt kul att hjälp folk. Och nu vill jag börja hjälpa folk igen. Jag är just nu server vakt på unive och tycker att jag har gjort det bra den dagen jag har varit det. Som sagt vill hjälpa folk på unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? RP-nivån tycker jag är ganska hög från dom flesta medlemmarna. Men från vissa är det ganska mycket lall och dålig rp. Samt tycker att ibland glömmer man över regler och börjar lalla.de tycker inte jag ska hända på unive tycker att alla ska följa reglerna så gott de går. Som sagt tycker att rp nivån borde höjas något enormt. För att alla ska ha det kul på unive

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att alla ska samarbeta bra och speca dom som lallar och kicka/banna folk som lallar. Sedan kanske hålla rp intro mer för det har jag lyssnat på ibland och det förklaras väldigt bra där och utförligt. Så tycker med sånt för de får nog nya spelare och lära sig snabbare.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska agera professionellt i alla situationer. Då man ska vissa att man är en seriös staff och verkligen vill jobba som staff. Man ska alltid vara trevlig och prata tydligt i alla situationer. Men ibland kan de gå lite över styr och folket man sitter och pratar med kanske är otrevliga ända. Då ska man fortfarande agera professionellt eller be om hjälp av någon annan heller eller högre. Samt det är viktigt att man agerar professionellt i alla situationer.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tänker att jag straffar mycket på kvällar och helger då det är högt tryck på unive. Men sen om det inte är så mycket folk eller något liknande så tänker jag att jag ska rpa så mycket jag kan. För rp är väldigt kul men man får ta staffande först isåfall. Så kommer lägga väldigt mycket tid på staffande.

Hur länge har du spelat på Unive? Runt 2 månader men har spelat som inte medlem.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på andra servar för länge sen. Men är SV på unive just nu. Och brinner för att hjälpa till och hjälpa folk. Som sagt att erfarenheter att staffa.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event. Känner att jag inte har ett intresse och jobba med stora event.

+Rep Alfred vill ni säkert ha inom staff teamet då han har den kvalité ni söker, är väldigt seriös när de gäller RP och regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka