Accepterad Alfons26 | Ban Överklagan [skarbergalex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfons26

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243201754/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c780cda

Vad är din discord tagg? kungen09091

Vem var det som bannade dig? skarbergalex

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-27 192511.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag vdmade två personer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vdmade två personer som körde på mig när jag körde fyrhjuling och då blev jag arg och körde på dom tillbaka lite men sen ångra jag mig men då blev jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev banad för c-logga men lärt mig att man inte ska göra det för det förstör scenariot och det inte kul för någon i slutändan så jag har lärt mig att aldrig mer c-logga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört på dom bara skitit i det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska vdma och skapa problem istället bara åka därifrån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka