Nekad Arrekung | Ban Överklagan [skarbergalex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrekung

Icke Medlem
Meddelanden
2,082
Reaction score
129
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880044063/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d2b41f

Vad är din discord tagg? arrekung

Vem var det som bannade dig? skarbergalex

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-27 134421.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en vän som hade slått mig flera gånger och även kört på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan började han slå mig och köra över mig så då gjorde jag ett dumt val och körde över han vilket jag verkligen ångrar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker skarbergalex borde ta hänsyn från båda sidorna och inte bara banna en sida för han speccade oss båda och han slog mig men han får inte ban för lall??

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare ja men inte för vdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att inte köra över han det var dumt kommer inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att skicka in en report om han gör fel men jag vill ju inte att min kompis ska bli bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Att du blev provocerad är ingen ursäkt för att bryta mot reglerna, och det är varje spelares ansvar att hantera situationer på ett korrekt sätt även om det gäller en vän, jag förväntar mig att man lär sig av tidigare misstag. Det du gjorde var fel, och även om du visar viss ånger behöver jag se ett tydligare ansvarstagande från din sida

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka