Alfons.nordin | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Barre163

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 7 Augusti 1999

Vad heter du på discord? Alfons #3628

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Ungefär 150 timmar vet inte exakt

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Är aktiv 5-6 timmar om dagen

Hur ofta kommer du vara inne? Jag spelar bara Unive så är aktiv under tiden jag spelar

Hur många timmar har du på FiveM? Ungefär 150 timmar som sagt

Vad heter du? Barre andersson

Hur gammal är du? Jag är 22 år gammal

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag har alltid varit intresserad av att mecka med bilar eller att kontrollera runt sen jag varit liten jag jag kommer bidrag ganska mycket vet jag och det är därför jag vill bli anställd.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För jag brukar vara vaken ganska länge brukar bara åka runt med vän osv men vill börja jobba så att jag kan åka runt medans jag är i tjänst och kontrollera runt

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har gjort det i ett antal andra städer så jag vet hur det fungerar.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Det är en radio som man ska vara aktiv i medans man är i tjänst och man ska kunna ropa på förstärkning därifrån och kunna snacka med sina arbets vänner

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra securitasvakt ska kunna stoppa våld och man ska kunna stoppa bråk. Man jobbar genom att ha radion på och att man ska kunna styra lägen ifall det blir bråk osv. Bland andra ska man kunna bete sig och man ska inte jidra runt eller hetsa upp det ännu mer. Man kan använda batong som sagt ifall det blir våld mot tjänst man men man ska inte dra upp den ifall det är inte nöd läge.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag säger att droppa ner kniven att lägga den på marken ifall han eller hon inte lyssnar så drar man fram batongen ifall man känner sig hotad och det är i såna läge man behöver för stärkning och då snackar man i radion att det ska komma folk från samma tjänst och man ska försöka underhålla personen med kniv tills det kommer fler och anledningen att man underhåller är att man ska inte sluta bry sig det man ska göra är att vänta tills andra kommer och medans det så säger du att släppa ner vapnet eller kniven eller det han eller hon har i handen. Efter det har kommit för stärkning så ska du ringa polisen och berätta stämningen vad som hände.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Du ska gå till personen som misshandlar och sluta om inte han eller hon slutar så drar du fram batongen och ber den hen sluta än gång till. Om hen inte slutar så kan du slå en gång så den ligger skadad på marken så att du kan ropa på för stärkning i lugn o ro så den inte försöker slå dig eller något medans.

Har du några andra frågor? Nej har inga andra frågor men vi hoppas på det bästa

Vidare.

Kontakta #AngeryBoi eller Rysk kaviar#7946 för att ta din muntliga.

Grattis

Tillbaka