Nekad Alf_zz | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199629132649/

Ditt Hex-ID: steam:11000016378e369

Vad är din discord tagg? gnome0105

Vem var det som bannade dig? dalle0009

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-13 192132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom valde de för att dom vet inte vad som hände igår och de va att albin svennson heter han ig och han är hängis me Lenoz och då kommer han in i gäng huset med 2 syrianska grabbar(dom va med i de gänget) OCH DÅ BÖRJAR DOM SKJUTA och skjuter mig bland annat men sen kommer dom andra grabbarna ut och skjuter dom och sen där börja allt kaus

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. albin svensson har 2 syriansska grabbar efter sig kör till gäng huset utan att tveka så börjar dom skjuta på våran innergård och de bryter ut i ett enda stort kaus. Och då tar wille och saretti och pratar med albin och väljer att kicka han ur gänget och sen skriver han i twitter att vi ska komma och testa han och att han kommer döda oss och att vårat gäng är fullt av horor . Och då börjar vi leta efter han och så hittar vi han på piren och fårgar om han vill hoppa in i våran bil eller om vi ska åka någon stans och prata men de vill han inte för att han tror vi ska råna han men så va de inte vi ville bara ha en förlåt för att dom skjöt oss. och då skriver han till staff som sätter 6 dagar vilket jag tycker är överdrivet då jag vet hur green zone fungerer och att man inte får råna på piren torget och sånna ställen. och i rollspel ska man spela för båda sidor i ett secnario och att green zona är att bara spela på sin egen sida som jag okså kan tycka är fel(har tyvärr inga clip men ska börja göra de )

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de va en felakting ban ioch med att jag hadde ett bakomliggande scenario och jag va trevilg ingen hot full stämning. men om jag därimot hade kommit upp till han från ingenstans hade jag gått med på ban men nu när han gjort så mycket fel och allt sånt. men jag tycker att de va en felaktig ban eller att man kan korta ner straffet. då 6 dar är för myket i min åsikt. då kanse 2 dagar hade varit bättre. för att jag vet att jag kanse gjorde lite fel men att man kan dra ner straffet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad 6ggr under hela tiden och de va när jag va ike medlem och bara lalla runt men nu när jag tar unive seriöst och tyker de är kul har jag bara har 2 banns me denna. och den andra gången va de VDM och sen dess har jag aldig kört över någon och aldrig blivit bannad av de igen så jag lärde mig av de och har inte mågra konstig heter att lära mig av denna bannen okså :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag hade junnat göra är att vänta till han är utanför green zone och inte ta de där men jag vet inte häller hur jag ska göra om han green zone campar och spelar för sin egen vinst i scenario. Men jag kan absulut ta imot kretik hur jag hade kunnat göra annulunda hade tyvär inte mitt clip poram igång så kunde inte clipa något av de som hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att inte prata med folk i green zone om att hoppa in i bilen och sånt. Och att de inte kommer hända igen och om de händer igen kan ni perma banna mig eller nånting kommer INTE HÄNDA IGEN!!!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka