Antagen Alextheking | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alextheking

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Hjalmarsson

Ditt discordnamn: Hej99_

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill vara staff just för att jag vill hjälpa till inom områden som jag aningen tycker är för lalliga eller som kan störa folk inom företagen.
Sen tänker jag också att det kan vara många som behöver hjälp med olika saker som råkar hända utav misstag eller om någon undrar något så kan jag hjälpa till att säga om det är okej att göra det eller inte.
Sen har jag också märkt att folk brukar ta spawnmenu in game vid tillfällen som dom verkligen inte får göra det så tänker försöka sätta stopp för sånna dumheter. Tänker också att jag ska försöka vara en hel del inne på support om det är någon som kommer in och säger att det har hänt något som inte är acceptabelt så ska jag försöka sätta stopp för det. Har också sätt att folk lallar runt med bilar och kör in i folk som inte har gjort något och använder bilarna som ett vapen på det sättet som man verkligen inte får använda dom till så det ska jag också försöka sätta stopp för just för att jag tycker inte man ska hålla på som en så kallad idiot utan ska man ha något på servern att göra så ska man rpa för att det är kul och inte för att förstöra för alla andra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar i unive är allt lallande som till exempel det jag skrev om att folk använder bilar som vapen och förstör för allt och alla på servern. En annan sak jag inte tycker är okej är när folk går in på företag bara för att jävlas och bråka med allt och alla för att det slutar nästan alltid med tjafs och bråk som förstör för dom andra som är inne på företagen och verkligen är där för den anledningen som man ska va där för. Sen vill jag upprepa det där med spawnmenu också att till exempel är man uppe i paleto så ska man rpa på det finns det ingen bil i närheten så ska man antingen ringa en vän eller ringa taxi och inte ta spawnmenu ner till staden som nu folk kallar tar bussen det tycker jag är det värsta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Försöka vara på ställen som alla andra staffs inte är på så att jag kan hålla mig lite vid områden som det inte kanske är så många staffs på den kommer jag ju såklart hjälpa till att hålla lite koll på områden som det kanske finns staffs vid men dom kanske inte hinner prata eller kicka om det är många som lallar då kommer jag ju såklart hjälpa till att hålla koll där också. Men till exempel med spawnmenu är inte alltid lätt att hinna se vilka som tar spawnmenu det kan gå ganska fort.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt man agerar professionellt när man tar tag i viktiga saker och inte bara stannar och kollar på samma personer i flera minuter utan att pendla lite mellan andra spelare också och sen om man ser någon som gör något dumt så ska man inte skita i att göra något åt saken bara för att någon ber en att kolla på någon annan bara för att den personen kanske påstår att det är ett roligt scinario utan man ska fokusera på att ta tag i den saken man har påbörjat.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska vara aktiv så ofta jag kan till exempel hålla några timmar efter skolan eller jobbet sen kanske ta en liten paus och hålla koll lite på nätterna också så att jag är aktiv i iallafall 3-5 timmar om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive i ca 2 månader och körde lite innan för några år sen också.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har aldrig varit staff innan men vet folk som har varit för servern så har fått lite koll iallafall.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte vad jag kommer på just nu

antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka