alexthecreator | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexthecreator

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 16 Maj 2006

Vad heter du på discord? alexthecreator#6388

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 383,3 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Minst 5 timmar annars meddelar jag er såklart

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara aktiv minst 5 dagar i veckan annars meddelar jag er

Hur många timmar har du på FiveM? https://steamcommunity.com/profiles/76561199092955605/

Vad heter du? Måns johansson

Hur gammal är du? Jag är född 1992-11-25 så alltså 29 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? För att jag tidigare har jobbat där men slutat eftersom att jag sökte vidare men jag hittade inget roligare och som jag brinner för så hårt för. Sen gillar jag även att hjälpa folk och att hålla ordning i staden och se till så att det inte sker saker som vi inte vill ska hända i staden så att folk kan känna sig trygga med att vi går runt och håller ordning och även som en informationskälla där folk kan fråga oss saker som vi kan besvara så att folk i staden kan lita på oss.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att som sagt så har jag tidigare erfarenheter genom att jag själv har jobbat hos er tidigare och för att jag har en förmågan av att jag kan prata med folk lugnt så min patient också känner sig lugn och jag kan även göra så att jag stänger av alla mina känslor och bara blir kall och då gör vad jag blir tillsagd och inte känner någon press mm.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Yes jag har jobbat hos er tidigare och jag har varit polis i en annan stad.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodisciplin är viktigt i all radiokommunikation, men ett måste på nödkanalen. Bristande radiodiciplin kan innebära att viktig information inte når mottagaren på grund av att radionätet är belastat med annan, mindre viktig trafik.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Som väktare bör du vara en lugn, trygg, noggrann och stresstålig person. du ska liksom kunna prata med en vanlig person lugnt tryggt utan att var stel i ryggen och se aggressiv ut, du ska även kunna var aggressiv, snabba reflexer och kunna ändra på humöret snabbt och byta mellan stel och rak till snabb och aggressiv. som Securitas vakt får du batong, pepparspray, ficklampa och handfängsel (i verkligheten) men här som Securitas får du ha taser, batong, ficklampa och handfängsel. Det viktigaste man har på sig enligt mig är handfängsel och batong batong för att du kan skydda dig mot våld osv men framför allt när andra använder vapen mot dig och handfängsel för då kan du låsa andra personer så att inte dom kan eller du försvårar andra från att skada andra och sig själva.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) först kallar jag på polisen eftersom han har ett vapen som han hotar med sedan om jag kan så försöker jag få bort den personen som blir hotad annars om det inte går väntar jag och kollar tills polisen har kommit sedan så låter jag dom ta över det ärendet medans jag håller folk borta från platsen.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) jag ingriper snabbt och försöker avbryta misshandeln så ingen slår någon sedan om jag har en kolega med mig så tar vi varsinn och sätter dom i ett säkert rum och kallar på polisen sedan tar dom över.

Har du några andra frågor? Nej inte vad jag kan komma på! :)

Godkänd
Gå med i Securitas discord och tagga "James Kronberg" i #fråga-securitas. Och skriv att du blev godkänd av RezRoz och väntar interjuv!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka