Nekad Alexmie | Whitelist ansökning [Momme] (bannad)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alexmie

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Alexmie/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Alexmie#5116

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 20 årig man som heter Alex Jonsson som är född i Sverige och kommer från en liten by utanför staden. Han blev uppfostrad bra av sin pappa men hans mamma dog när han var 5 år gammal i en bilolycka. Han har bott utanför staden i hela sitt liv tills han blev 20 då flyttade han till staden för att få det bättre och kanske ett jobb. Han är inte kriminell eller gör något olagligt med meningen. Han kan råka köra lite för fort eller köra mot rött ibland. Han är en glad person som gillar bilar och vill jobba med något som är med bilar som kanske en mekaniker eller något annat. Han gillar också att köra bilar och träffa nya personer och ha roligt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med att spela mycket på servern(varje dag om jag kan spela) och ha roligt med andra på servern. Jag tycker att rp är roligt och kommer spela det mycket. Detta är den första rp servern som jag har spelat på och jag har testat några andra servrar men ingen som jag har tyckt är lika bra som denna servern det finns också inte så många bra svenska servrar som jag har hittat. Jag är bra på rp och kan bidra med roliga scenarion. Jag har spelat i 270 timmar och nästan allt av den tiden är på Multistaden. Jag var whitelistad innan men sen så bleev jag bannad i 24 timmar för failrp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att fortsätta att ha roligt med mina vänner jag vet vad jag gjorde fel och kommer inte göra så igen.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden i "top upvoted server in your region" på startsidan i FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att fortsätta ha roligt och träffa nya personer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server för att jag inte har hittat någon svensk server som är lika bra som Multistaden.

Vidare till muntlig intervju, Lycka till!
684508877794181128.png

Tillbaka