Nekad Alexmie | Chef-jobb ansökan [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexmie

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxifirman Chef

Vad heter du IRL? Alexander

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 200

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag är just nu biträdande chef på taxifirman och chefen sa upp sig så då tänkte jag att jag kan bli chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är biträdande chef på taxifirman just nu och jag har gjort mer arbete än den personen som var chef, jag vet också hur allt funkar och sånt för att jag jobbar mycket och har anställt mycket.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Alex Jonsson som jobbar biträdande chef på taxifirman han är 20 år gammal och gillar bilar han är lite kriminell men inte så mycket. Han gillar att prata med personer och skaffa nya vänner.

Hur ofta kommer du vara inne? Just nu är jag inne mer än 6 timmar varje dag och dom senaste två veckorna har jag ungefär 10 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle fortsätta att spela om jag inte blev chef men det skulle vart roligare att vara chef på något.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka