Nekad alexlj | Medlem ansökning [TRIXYY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexlj

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? aleex3322

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Lars Björnstig och är 22 år gammal och Lars är en go och rolig kille som alltid sprider glädje runt sig. Lars är singel för tillfället och bor själv i en lägenhet. Lars dröm sedan han var liten har varit att bli en polis och kunna hjälpa folk som behöver hjälp och kunna göra staden till en bättre plats. Lars är även intresserad i bilar och hans dröm bil är en porche 911 vilket han alltid har älskat och drömmen är att kunna köpa en sådan bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös rp, Jag kan även bidra med bra och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte bara ska vinna i varje scenario utan även låta motpartens sida vinna så att det blir roligt för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? sunt förnuft, Powergaming, c-log, RDM, VDM, ooc och Duping.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive innan har även spelat på strive och lite annat även varit staff för vissa rp servrar men la ner med rp och vill börja med de igen och tänker satsa på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en bra och rolig person att spela med jag tar rpn seriöst och har mycket erfarenhet då jag varit Staff och kan många regler utantill

Nekad. Anledning: Utveckla samtliga frågor. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka