Nekad .Alexjohanes.5.7.8 | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Alexjohanes.5.7.8

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199824595819/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f1f6b6b

Vad är din discord tagg? alexjohanes578

Vem var det som bannade dig? issa

Bild på banmeddelande: sdasadasd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gick runt och dödade folk medans jag inte var med några fast jag fick en varning av staffsen att inte gå runt och skjuta folk. så jag tror faktist de bannade mig för att jag gjorde faktsit ett ganska grovt regelbrott efter jag fick en varning att inte göra om de som jag inte lyssnade på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. satt i supp och pratade men de gick inte så bra. jag försökte prata mig ur men de gick inte för att de var jag som gjorde massor utav regelbrott så jag fattar beslutet lita på mig och de kommer inte ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel. borde inte ha klivit utan att ha varit med i gäng. jag håller med issas beslut upp till 100% jag gjorde fel och jag ångrar de väldigt mycket de är inte något som ska ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men de flesta är felaktiga och jag har lärt mig utav de jag har testat ut alla bans om man säger de på de sättet jag har blivit bannad för de flesta grejerna. men har lärt mig av de och jag skulle säga att en del av de är faktist felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte kliva med de efter att ha lyssnat på varningen de var väldigt dumt att jag inte lyssnade på varningen och de kommer inte ske igen jag kommer inte gå in och kliva innan jag hittar ett gäng att gå med och att kliva med så jag kommer inte att skjuta tills jag hittar ett gäng att kliva med och hålla mig bort från problematiska rpn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte solo kliva krim även om de känns som att du vill skjuta de är inte värt bannen och krim varningen och de förstör krim rpn på ett viss sätt så att gängen får basicly mer medlemmar så efter jag blir unbannad så kommer jag gå med i ett gäng direkt för att inte bli bannad igen eller att kliva solo krim med gäng som var väldigt dumt kommer inte att ske igen
Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka