Nekad Alexjansson09 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexjansson09

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ditt discordnamn: Alle5032

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2023

Varför ska just du bli staff? för jag vill hålla koll på servern och hjälpa servern framåt och vill pusha denna servern till max

Vad tycker du inte fungerar på Unive? rpn kriminella bara hoppar ut och riktar när man ska försöka få en sociall rp som möjligt så ska man försöka prata sig ur det

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? hjälpas åt att hålla koll över allt på mapen och tillsammans hålla koll på rpn och andra saker på unive

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man pratar lungt och man ska inte bli arg bara prata om kanske vad personen gjort fel men aldrig skrika ta allt med en nypa salt det är väldigt viktigt att agera professionellt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? planera ut mitt plugg och min RP

Hur länge har du spelat på Unive? 2 ÅR

Har du tidigare erfarenheter som staff? NEJ

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jobb kan typ inget om dem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka