Nekad alexhus0255 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

IRAKIER

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198852352240/

Vad är ditt namn i verkligheten? alexander hussain

Vad är ditt discord namn? alexanderhussain123#7231

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2006

Berätta om din karaktär. han är en snäll gald kille som gillar att drifta och ha car meet och snacka med folk han gillar till och med att tävla som hans pappa gjorde när han va liten han och hans pappa var på en resa och dom tävlade varje dag tills hans pappa dog

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill söka jobb och köpa en sport bil så at jag mår mina mål unive är en jätte bra stad alla har respekt till varandra och alla är jätte glada

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är en server som man har när man vill lära sig att känna pengar samt lära sig att vara glad och en trevlig person

Hur hittade du Unive? fivem jag bara skrolla sen ni va högst upp

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill vara rik och ha en fru med ett hus och en fin bil

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill att alla ska va vän med mig och alla ska va glada ingen behöver vara kriminell och så går det bra

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej eller bara 1 annan den heter snöstaden men är inte där så mycket

Tillbaka