Accepterad alexhus0255 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IRAKIER

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198852352240/

Ditt Hex-ID: steam:1100001352c28f0

Vad är din discord tagg? IRAKIER

Vem var det som bannade dig? Jakob

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom valde att banna mig för att jag gjorde /th på mina föredetta vänner medans jag hade krycka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mina vänner hade gått in i min mamma, syster och släkt samt mina döda och då blev jag frustrerad och gjorde /th jag vet om attt det var fel och det kommer inte upprepas igen jag har lärt mig av mina konsekvenser

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel jag förstår staffsen till 100% till varför dom banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara blivit bannad 1 gång pga att jag lallade med emots men mina syskon o jag delar på samma ip så när dom blir bannade så kommer det upp för mig att jag har blivit bannad 8 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde planerat en sconario där jag dödar mina vänner efter min krycka hade försvunnit jag kunde ha kidnappat dom och gjort en bra grej av det men tyvärr så blev det såhär och då får man ta sina konsikvenser det viktigaste är att man gör om o gör rätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att ha tålamod och inte ta hastiga beslut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej jag förstår tack så mycket

jag vet om att den blev kort jag kör bil just nu medans jag gör denna överklagan så därför blev den kort ber om ursäkt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka