Accepterad AlexH | Ban Överklagan [ZUTKAZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlexH

Medlem
Servervakt
Meddelanden
10
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198780163523/

Ditt Hex-ID: steam:110000130dea5c3

Vad är din discord tagg? Alex

Vem var det som bannade dig? Alex

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt jag tror bara det var för att dom ej kunde få tag i mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några andra blev rånad vid hamnen, dom sprang iväg och jag stog kvar vid deras bil ungefär, jag skyndar hoppa in i bilen och åker iväg, tillslut åker jag och ska byta kläder så dom ej ska känna igen mig, dom hittar mig på något sätt långt uppe vid en klädaffär som är på stora vägen till vänster om kartan, typ där det finns en bank man kan råna i online, jag kunde ej ta bilen jag tagit av dom innan så jag stog kvar där tills dom kom, dom hade låst den i efterhand vilket enligt mig är extremt dålig rp för det fungerar inte så i verkligheten, samt dålig rp att dom ens lyckades hitta mig men det är skitsamma, den kan jag brusta, men dom kommer iallafall ditt så jag vet vad de tänker göra dom tänker hoppa ur deras bil och rikta vapen mot mig så jag springer fram mot deras bil och såfort föraren hoppat ur så tar jag bilen på cirka en halvsekund, dom hinner inte ens rikta vapen mot mig och hinner inte ens säga något, jag åker därifrån, åker runt kartan för att vara lite smart och tar mig ner till staden igen och ska byta kläder som jag tänkte göra alldeles innan, då hittar en bil mig och den kör efter mig och dom låser den andra bilen igen så jag ej kan köra den även fast jag sitter inuti bilen, sen blir jag bannad från ingenstans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig ban, nu var bannen en timme lång bara men jag tycker det är extremt missbruk av sin position att kunna lägga en ban över ett RP scenario som hände som dom förlorare mot en ensam grabb, men jag kan förstå hur deras synvinkel var, men min upplevelse är inte i närheten av vad deras verkar vara för det är ett ganska realistiskt sätt det hade kunnat hända på, för att göra det mer realistiskt än vad det redan var så hade jag absolut kunnat sprungit runt ett hörn för att sen ta deras bil för andra gången, men jag såg ingen chans att göra det så jag tog chansen jag hade, precis som man gör i verkliga livet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad här tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja som beskrivit ovan

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja, osäkert om jag lärt mig någonting från detta, unbannar ni mig och tycker att jag gjort fel så absolut kan jag ta saker lite saktare än vad jag gjorde i detta tillfälle men RPar väldigt bra i överlag så aa, jag har sett ganska dålig rp på denna server och extremt många som trollar och det har inte ens fått en varning när dom gjort kaos, så jag har väldigt svårt att förstå hur det blev såhär, låter kanske lite bitter men det är jag absolut inte, jag kan brusta detta ifall det är så att det bedöms emot mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jadå, ta eran tid, bannen är bara i en timme ändå så och ska nog sova ändå

Din ban överklagan har accepterats Detta var en SV ban och den är redan borttagen, Anser du detta beslut vara felaktigt så gör gärna en anmälan.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka