Accepterad AlexanderlI- | Ban Överklagan [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlexanderlI-

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199236733547/

Ditt Hex-ID: 76561199236733547

Vad är din discord tagg? alexanderli

Vem var det som bannade dig? kubszr

Bild på banmeddelande: dasddsdsa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag frågade en person i piren vilka han är med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag frågade i piren vilka han va med sen blev han arg och hoppade ut från bilen och började kalla mig busunge osv. Jag han inte ens svara tillbaka och dirket eftrer blev jag bara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte jag gjorde fel för jag ställde bara en vanlig fråga sen så är jag inte ens krim. Så det var inte något illa menad men är det är så jag bryter om regel så vill jag be om ursäkt och inte göra detta igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blibit bannad för OOC då jag pratade med min vän i discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att aldrig prata på discord eller ooc vilket är metagaming när jag RPar. detta hände när jag var ny i fivem men nu har jag mer än 1000 TImmar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA att aldrig fråga någon vilka dom är med när jag inte ens är krim. och aldrig göra det på en green zone. att fråga någon vilka dom är med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka