Nekad Alexander15 | Ban överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander15

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/sonda2005/ Eller savja2005

Ditt Hex-ID: sonda2005

Vad är din discord tagg? woocity092#6323

Vem var det som bannade dig? Deeney

Hur lång tid var din ban? Permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Grov rdm, ooc~Deeney.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För en kille puttade mig och sen började han bråka mot mig och jag gjorde självförsvar (nödvärn), så i mitt fall tycker jag att jag gjorde rätt för jag försökte springa därifrån och ringa till polisen men han bara fortsätta följa mig och försöka slå mig så jag var tvungen att göra självförsvar. Och jag är bannad för Grov rdm,ooc men de har jag följt till 100% förutom rdm på grund av självförsvar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget speciellt det blev bara error sen när jag försökte gå in så stod det att jag var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel var tvungen att göra självförsvar annars hade jag dött själv.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka springa mer bort ifrån han och försöka larma polisen så snabbt som möjligt men det var nästan omöjligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer sköta mig mer och följa reglerna in i det minsta detalj.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka