Alexander Stenfeldt1212
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex
Vad är ditt discord namn? FREECANDY
Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander stenfeldt
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig snäll omtänksam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer ifrån sverige och ä en endsam man som vill få en fru han är 24 å gammal och gillar bilar och jag ser min framtid som en mekaniker vill gärna hjälpa till denna staden med en rolig och snäll person som hjälper anda i sin nöd.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bida med en snäll och rolig person och kan hjälpa andra att ha det bra och ha bra RP och bra Job RP
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om man exmepel gö ett buttiksrån och du har jätte många chinsslor och bara gör som att man komme vinna scenariot men man måste göra så att det bli oligt fö polisen också inte bara fö en själv att det bli lika för motpartes asså polisen
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte va jag vet
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man inte få använda en bil som ett vapen/köra på nån. feer rp att man måste vana för sitt liv asså. combat loggning att man inte får stänga av i ett scenario. och fail rp. powergaming man ska inte spela bara för penga eller om du exempel krokar och du bryter dina ben sen du bara kö iväg igen utan att rp på det
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag kommer ge en bra och rolig RP i staden och jobba.
Vad är ditt discord namn? FREECANDY
Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander stenfeldt
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig snäll omtänksam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer ifrån sverige och ä en endsam man som vill få en fru han är 24 å gammal och gillar bilar och jag ser min framtid som en mekaniker vill gärna hjälpa till denna staden med en rolig och snäll person som hjälper anda i sin nöd.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bida med en snäll och rolig person och kan hjälpa andra att ha det bra och ha bra RP och bra Job RP
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om man exmepel gö ett buttiksrån och du har jätte många chinsslor och bara gör som att man komme vinna scenariot men man måste göra så att det bli oligt fö polisen också inte bara fö en själv att det bli lika för motpartes asså polisen
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte va jag vet
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man inte få använda en bil som ett vapen/köra på nån. feer rp att man måste vana för sitt liv asså. combat loggning att man inte får stänga av i ett scenario. och fail rp. powergaming man ska inte spela bara för penga eller om du exempel krokar och du bryter dina ben sen du bara kö iväg igen utan att rp på det
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag kommer ge en bra och rolig RP i staden och jobba.