Accepterad Lukas123 | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas123

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Ize_Ghost

Vad är ditt födelsedatum? 9 juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mohammed khalil född 1997

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hård,bitter,stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mohammed khalil är en man som föddes den 1 september 2000. Han växte upp i en småstad där hans far arbetade som polis och hans mor som lärare. Mohammed hade alltid varit intresserad av militären och såg upp till sin far som en hjälte som skyddade staden från brott och kriminalitet. Efter att ha utbildat sig vid en militärskola och spenderat flera år i armén, hade Mohammed nått en hög rang inom militären, men hans karriär tog en mörk vändning när han blev inblandad i en korruptionsaffär. Mohammed hade tagit emot mutor från en kriminell organisation och det ledde till att flera militära uppdrag misslyckades och oskyldiga människor miste livet. Han blev till slut avskedad från militären och kastades ut ur samhället som en förrädare.Mohammed blev en kriminell och började arbeta för den kriminella organisationen han tidigare samarbetat med. Han visade sig vara en mycket skicklig brottsling och gjorde snabbt ett namn för sig själv i den undre världen. Han var känd för att vara hård, hänsynslös och samtidigt mycket

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en unik och rolig Rp. Jag vill skaffa nya vänner på servern igenom min social RP som jag kommer ha på serven. Jag kommer bidra med långa och utdragna scenarion som blir roliga för både pater. Jag kommer ha en bra RP nivå och ha bra och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på att det ska vara ett roligt scenario för både parter. Man ska inte endast gå för att vinna ett scenario. Exempel på att man går för att vinna ett scenario är att man gör något slags rån bara för att få pengar och kör med en super op bil som går i ca 2 Då blir det inte roligt för både parter och man går endast för att vinna och det är PWG.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har jag, jag kråkade med någon annan spelar o glömde RP på det men sen des har det inye hänt mer

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft, det innebär att man ska ha ett tankesätt utifrån ett mänskligt perspektiv alltså ha logiskt tänkande och allmänt rp utifrån verkliga händelser. 2. Powergaming 1, som innebär att sin karaktär ej kan göra saker som är omänskliga dvs ifall man krockar sin bil i väldigt höga hastigheter och inte rpa på sina skador och bara lossas som inget har hänt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka