Accepterad Alexander Kurtsson | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander Kurtsson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199204961846/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a308e36

Vad är din discord tagg? Qwand 210#6879

Vem var det som bannade dig? Det var frankho

Hur lång tid var din ban? 1-dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ppoqca Anledning: rdm Går ut om: 0 dagar 23 timmar 54 minuter Placerad av: frankho ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte för att jag gjorde inte det som jag blev bannad för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang mot gymmet för att jag skulle gymma och sen såg jag en polisbil och i polisbilen va det en polis sen sprang jag dit och så såg jag en son fake gubbe som är överallt det är såna som spawna in när man ska ringa i appen som finns i mobilen så att man kan ringa sin bil som stog där och drog ut polisen när han skulle köra iväg och då slog jag till den botten kan jag kalla han och så hoppade polisen in i bilen och han skulle köra iväg men han gjorde inte det för att han hoppade ut och slog botten med sin batong och sen stack han och då blev jag banad och jag skulle spring och gymma som sagt och jag ville hjälpa polisen för det är inte kul så fort man hopar in i bilen att bli utdragen av en bott och sen blev polisen slagen hela tiden så ville hjälpa han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va felaktig äfter som jag bara hjälpte till och jag blev bannad för RDM som är att man dödar någon utan anledning och då är det rätt så felaktigt att bli bannad för att jag inte ens dödade någon eftersom jag som sagt hjälpte polisen för att jag ville vara snäll mot han äfter som så fort polisen hoppade in i bilen så drog gubben bara ut pilisen som man gör i GTA Online och det kan man inte ens göra i Unive.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det va när man har lallat och innan när man var ny på servern och inte hade läst på reglerna så lallade man och gjorde som man inte fick och det var ett tag sedan sen blev jag bannad en gång för när jag hade låg nivå på min rp men jag bara boxtaverade mitt efternamn so men Securitas grabb sa till mig att göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade kunnat bara springa och gymma men jag ville vara snäll och hjälpa till polisen för dem hjälper mig om jag behöver det och jag vet hur det hade känts att vara den polisen så fort man sätter sig i bilen så blir man utdragen och sen bara slogs botten det är inte så kul men jag hade kunnat gå till gymmet och gymma men ville vara snäll och hjälpa polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej jag hade inte behövt hjälpa polisen och bara gått och gymmat men jag ville endå hjälpa polisen för att vara snäll det är inte så kul att vara polisen i de perspektivet som han va i att bli utdragen direkt när man ska köra iväg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Att slå en npc räknas nu mera som RDM då man ska rpa på det som om det vore en riktig spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka