Nekad Alexander Kurtsson | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander Kurtsson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199204961846/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a308e36

Vad är din discord tagg? Qwand 210#6879

Vem var det som bannade dig? Det var Moberg.

Hur lång tid var din ban? Den var 12timmar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: mypinh Anledning: Powergaming, kör en bil med däck som är sönder Går ut om: 0 dagar 11 timmar 59 minuter Placerad av: Moberg ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej för att jag skulle till meko med bilen när det var ett däck som var sönder och jag kunde ju inte göra något annat sätt för jag skulle ju åka och laga den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde och skulle till meko och laga min bil och sen blev jag bannad för powergaming när jag skulle köra och lag min bil när jag hade 3däck och set var en fälj.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det nog inte eftersom att jag körde med den men jag var ju påväg till meko och laga den och jag kunde ju inte ringa dit meko där jag var för att jag hade ingen mobil. Så jag skulle åka och laga den bilen och sedan skulle jag köra och göra det jag skulle men jag kom typ till auto sedan blev jag bannad och jag fattar inte varför jag blev bannad när jag skulle åka och laga den på meko.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång när jag slog en NPC och så blev jag bannad för att jag hjälpte en polis men då gjorde jag bann överklagan och den blev godkänd och sen innan när man var ny på servern och lallade och inte hade läst igenom reglerna och när man inte kunde reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt köra den bilen men jag hade inte kunnat säja att någon som kan laga bilen skulle komma för jag hade ingen mobil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej för jag fattar inte varför jag blir bannad för powergaming och sen så jag hade inte behövt ta just den bilen. Jag kommer inte köra den bilen mer då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Nästa gång får du ju fixa en mobil?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka