Alexandarrrr | Ansökan till Forum Mod [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexandarrrr

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,056
Reaction score
61
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexandar

Vad heter du på discord? alexandarr

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Ja. Jag skulle vilja prova lite nya grejer som t.ex forum mod som nu. jag har varit staff i unive och andra servrar förut men vill prova på lite nya grejer därför är jag här och vill testa att vara forum mod.

Blir jag anställd som forum mod kommer jag se till att allt är i ordning, Alla trådar är i rätt katorgeri, kommer hjälpa alla mina kollegor och staffs i forumet med att pinga och fixa tråderna. Det är viktigt att allt är i plats så att det inte blir struligt i forumet.
Därmed att jag är ganska aktiv i Unive Discorden och i forumet därför kommer det göra mig till en bra forum mod här i unive forum.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja. Det är super viktigt att en tråd är i rätt kategori därför att allt kommer bli struligt. Därmed att t.ex Staff ansökningar och ma ansökningar kommer att vara i t.ex Hjälp kategorin och Reglerna kommer vara överallt. Det är också super viktigt med att allt är i rätt kategori därför att det hjälper alla staffs med att hitta till rätt. hjälper ma med att fixa medlemskap ansökningar, och det hjälper 320/Sr.mods att fixa in nya staffs enkelt och smidigt.

Får en ansökan vara kopierad? Nej. En ansökan får absolut inte vara plagererat. Om det är det tycker jag att man ska få direkt ban from forumet därför att ju mer personer som kopierar/plagererar andra ansökningar destu mer t.ex staffs komme ratt vara i servern som inte kan enågot och som kommer att förstöra för andra.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Ja. Jag tycker att det är ganska brist på forum mods därför att det är ganska många som ansöker och ganska många inaktuella.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Forumet hade varit helt rent därför att jag och mina kollegor kommer att se till att allt är på plats vi kommer minska ban överklagningar med att hjälpa att tagga personer och med att hjälpa till att fixa att allt är i rätt tråd och att aallt är så fint som möjligt i unives forum ansökningar.

Därmed att jag kommer att hjälpa till andra staffs med deras arbete i forumet med att skicka trådar till rät kategorier.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar:
Måndag - söndag
10:00 - 00:00

Skol dagar
Måndag - 14:50 - 22:00
Tisdag - 15:00 - 22:00
Onsdag - 15:10 - 22:00
Torsdag - 15:00 - 23:50
Fredag - 14:50 - 00:00
Lördag - 10:00 - 00:00
Söndag 10:00 - 23:50

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej. Allt är som det ska men det kan komma frågor i fram tiden som jag kan ställa i staff dc eller till en mod. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka