Accepterad Alex_Björk | Ban Överklagan [Lucifer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex_Björk

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217835556/

Ditt Hex-ID: steam:11000014af4fe24

Vad är din discord tagg? #4795

Vem var det som bannade dig? Bolban

Hur lång tid var din ban? Det var en p ban alltså perma ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-16 232747.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde en dum sak på yrket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var yngre och hade inte så mycket kunskaper så jag tänkte jag vill ha en pistol och jag var polis då gick jag till stachset där polisen har alla vapen och så tog jag en sig sauer och hadee på mig den sedan blev jag bannad för koruptikon inom yrke.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde en jätte dum sak som aldrig någonsin kommer att hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig varit bannad utan kanske bannad 1 timme eller liknande men är inte säker men det var inte så stort men av det som har hänt så har jag lärt mig en stor läxa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Höja min RP nivå och aldrig göra om detta misstag och lägga allt annat bakom mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig den största läxann mer en 100% lärdom verkligen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar

Eftersom att det har gått ett tag nu så väljer jag att ge dig en chans, jag vill aldrig någonsin se att detta förekommer igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka