Nekad Freded | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freddeee

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199831794509/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f8d434d

Vad är din discord tagg? fredde1337.

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: image.pngSkärmbild 2025-06-23 164735.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde med en modmeny. Vilket var väldigt äckligt och barnsligt och dumt och göra, +väldigt omoget skämmigt som jag vet inte vad att göra för jag var så omogen och dum helt sjukt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog min kompis till sjukhuset uppe i sandy, sen så blev jag permanent-avstängt, och fick ett meddelande av Mee6 botten att jag hade blivit bannad från dcen. för anledning modmeny. Det var nog nästan allt som skedde innan jag blev bannad för jag körde med modmeny, Såklart vilket var dubbelt så äckligt av mig som jag gjrode som en liten äcklig p12 det var dumt av mig om man säger så men man kan också säga att jag var dum i huvudet om vi ska vara exakt rätt på sak.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, mitt fel var att vara en tråkig liten unge som sitter med fusk som en äcklig skämmig liten p12a vilket var dumt av mig. Så ja, det var mitt fel 100% det erkänner jag till även fast jag inte ens vill tänka på det så måste jag stå upp och erkänna rakt på sak +inse att jag inte har en chans att spela dum nu eller något annat liknande, så jag det var inte en felaktig ban ni valde rätt i att banna mig då jag var en dum liten äcklig och skämmig p12 som sitter med fusk på FiveM. Det var helt enkelt bara mitt fel att jag var så skämmig satt jag sitter med fusk på Fivem

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 1 gång ingame och 2 gånger i dcen. Och det jag har lärt mig om denna ban är att jag inte ska göra om det.
Anledningen var Modmeny och Promoting.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt, jag skulle kunna gjort mycket annorlunda här kommer några förslag, 1. Inte va en p12a som sitter och fuskar på unive. 2. Inte vara en skämmig liten skit unge som inte kan njuta av ett spel utan att använda något som är skämmigt / äckligt +allt asså jag vet inte vad jag ska säga mer för det finns så himla mycket annat jag skulle kunna gjort istället för det som jag faktiskt hade gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka