Nekad alex_12 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alex_12

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Morris

Vad heter du på discord? ingvarlarsson

Ange ditt födelsedatum 25 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne väldigt ofta men har träningar detta år måndagar till onsdagar men kommer ändå vara inne dem dagarna i kanske 1 timma andra dagar kommer jag kanske vara inne i cirka 5 timmar på helgerna blir det mer har även cuper ibland och dem brukar vara hela helgerna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? i ca 6 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) inga gånger kom i mitt pm för bevis för jag får inte in bilden.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en sv har uppgift att göra rent på servern och göra så att alla har en trevlig upplevelse så om någon vdmar så kan man sv banna dem så att det de vet vad dem har gjort är fel och kanske inte kommer göra det igen sedan har sv också en uppgift att hålla koll på alla regler och kolla så att ingen bryter mot dem reglerna och sedan kicka eller banna för regel brott så att dem lär sig en läxa och kanske inte gör om det det är ungefär en servervakts uppgift.

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag tycker att väldigt många gör regel brott och vdm'ar och rdm'ar så det vill jag styra upp och att göra rent på servern genom att ta bort döda bilar som ingen använder eller gör inget åt dem så därför vill jag bli servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när man revvar sig själv när man dör och att man ressar sina vänner för att dem är död man kan även dva sina bilar så att dem blir lagad igen så man slipper att laga dem och korruption är typ samma sak som abuse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka