Nekad Alex_08 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex_08

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Örtqvist

Vad är ditt discord namn? ghost_bloop

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Peter Jansson, 18 år, mål är att bli rik och framförallt att ha råd med många olika bilar som man kan mecka med. Störst intresse är bilar. Hjälpt mycket hemma som ung med bilen t.ex byta däck osv. Glad person, hjälpsam och omtänksam.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra stämning dvs en positiv inställning och hjälpa dem som behöver.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela och ha kul alltså inte ha tråkigt men självklart ska inte bara en själv ha kul utan även de andra som kör. Det innebär att man inte ska förstöra för andra utan hjälpa dem om det t.ex behöver hjälp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler. Några exempel på dem kan vara "Språk" det innebär hur du pratar med de andra på server dvs om man svär eller säger otrevliga ord och att man använder svenska och inte något annat språk, ett annat exempel kan vara "24 timmars regeln". 24 timmars regler handlar hur många gånger det är tillåtet att skicka ban överklagan vilket alltså är 24:e timme/ett dygn.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, Jag har spelat en del olika rollspel, bland annat i roblox som yngre men även testat lite GTA rp men inte så mycket, detta ska därför bli spännande. Jag har lite erfarenhet och är taggad på att lära mig mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag är en positiv och glad killle som gjärna vill köra på denna server. Jag tycker GTA RP verkar otroligt kul och hoppas kunna få en härlig upplevelse och träffa trevliga personer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka