Nekad Alex_08 | Medlem ansökning [Sixten100p]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alex_08

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Örtqvist

Vad är ditt discord namn? ghost_bloop

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Scott Wilson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? En person med mycket respekt, väldigt trevlig och pratsam. Jag skulle säga att min karaktär är mer passiv än aggresiv.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gått ut skolan och slutat plugga, söker nu jobb för att tjäna pengar. I framtiden kommer min karaktär vara en person som jobbat hårt och tjänat pengar. kanske till och med börjat jobba som en mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med respekt, få folk att skratta och en riktigt bra RP både för mig men för alla andra också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om jag till exempel skulle av någon anledning bli rånad och rånaren har ett vapen mot mig så måste jag roleplaya det genom att göra som hen säger och inte faila RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har kört GTA RP typ totalt 20 minuter för längesedan, så nej jag har inte brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns 2 av de absolut vanligaste reglerna nämligen RDM och VDM. (Random Deathmatch och Vehilce Deathmatch.) Sen finns det också en viktigt som är OOC (Out of character) i spelet då. RDM handlar om att man inte ska döda eller skada någon utan en bra anledning. VDM innebär lite samma sak fast istället för att döda någon med ett vapen så använder man bilen som ett, till exempel att köra på någon utan anledning. OCC är att man befinner sig i sin karaktär och inte blandar saker från IRL utan håller sig till RP'n.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har aldrig kört på en GTA RP server förut mer än typ 20 minuter och jag har sett en massa klipp både på youtube och tiktok där jag tycker det ser riktigt kul, jag är jätte spänd, taggad och hoppas jag får prova på min RP upplevelse här hos er. /MVH Alex

Nekad
Anledning:
Utveckla allt förutom regler
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka