Nekad Alex Svenson | Gäng ansökan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Svenson

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
5
Vad ska gänget heta? Bumbibjörnarna

Vad är ditt discord namn? Mekke#1218

Vad heter du i verkligheten? Melker

Ditt födelsedatum: 4 Februari 2000

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag för utom jag åker iväg på en semester eller något annat där jag inte kan spela.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 150 timmar på Fivem

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Alex Blomkvist och är kille. Han är väldigt agresiv och sur men kan bli väldigt snäll när han möter sina vänner. Han är 25 år gammal och har ingen tjej. Han gillar att gamea och fotboll. Hans dröm jobb är Mekaniker som han har drömt sen han var liten. Hans kropps form är väldigt small han bär alltid Adiddas, the norf face och nike . Han gillar att leva mitemelan inte rikt eller fattigt. Hans favorit sport är fottboll där han spelar mittfältare. Han är vänster hänt. Han är även ett stort fän av djurgården och han kommer gör mycket kriminella saker om han får ett gäng.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att jag tycker vi på server behöver öka lite mer på det kriminella för att jag har märkt så gör bara några gäng kriminella saker och dom andra chillar typ bara man vill ha lite action.

Har du några med dig från start med gänget? Jag har några stycken som är min svänger irl dom kom på namnet på gänget.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Att vi ska försöka ta över drogerna och koffeinen

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Att man inte ska ha gäng krig mot folk om det inte behövs

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Att man ska utföra gänget och hjälpa till nya medlemmar i gänget .

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Det blir mera gäng i staden och då blir det mer kriminellt och vi måste jobba för mer kriminell i staden.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Om man gör ett butiks rån så ska man ha en eller flera giaslor så man kan förhandla med polisen men man ska inte skott dom om det inte behövs och dom ska bara spela för att vinna scenariot.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag ska hålla kolla på olika gäng men Mest på dom i mitt gäng och sen aj Ajax ha en viss boss

Hur hanterar du kritik? Om någon säger något om dom i mitt gäng så ska vi inte börja slåss för det men vi ska hålla koll på dom.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja det skulle jag unive är den bästa server som jag sett.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nä det gör jag inte och kommer inte göra det heller

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort

Gäng ansökningar e stängda. Vi skriver ut när dom öppnar igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka