Ej Antagen Alex Olson | Chef-jobb ansökan [Grovestreet Pizzeria]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rafe_gafe

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
132
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovsteret pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? anders0193_17991

Ange ditt födelsedatum: 5 Maj 2008

Hur länge har du spelat på Unive? 1 och ett halft år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag jag jobbar just nu på go to pizzeria som anställd. Jag har varit typ tre olika chefer medans jag har jobbat där. Därför tycker jag att det skulle vara ett bra val om ni valde mig då jag kommer inte bli bannad eller sluta på iallafall väldigt länge. Och så gillar Groove Street pizzeria och Viber. Man får därin vad jag gillar umgås med personer.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer i mål aktivt. Ha en bra nivå och har det trevligt på pizzerian och vill ha mer personer ska beställa pizzor och umgås. Kanske gå på någon dejt där inne. Jag vill att jag ska jobba ganska många där så det blir bra aktivitet och bra stämning..

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja kommer jag typ fem 6 timmar per dag och jag tycker jag att tiden får vara chef och det är därför jag tycker att ni ska välja mig för AIK aktiv

Har du läst våra Regler? Jag hålla läst dem.

-Rep

Det är alltför tydligt att du inte har lagt ner ens lite tid på att skriva en riktigt bra ansökan, och jag anser att om en person inte kan lägga sitt hjärta fullt ut i ansökan, då kommer hen inte heller kunna göra det för yrket. Därför tycker jag att du inte är rätt person för detta. Det verkar som att du inte kommer att ta dig an detta yrke med största allvar och överträffa alla andra.

Mvh,
Gaywi.G T R

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Din Ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Ansök till chef-jobb - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka