Nekad Alex Olson | Ban Överklagan [us5x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rafe_gafe

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
132
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199543335409/

Ditt Hex-ID: anders.klavsater

Vad är din discord tagg? anders.klavsater

Vem var det som bannade dig? us5x

Bild på banmeddelande: ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att jag gorde fel det insåg jag efter och jag skulle göra vad som helst för att ta tillbaka det.men jag viste inte det med vapen då jag viste inte exat vad jag skulle göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en grabb med vapen jag och min vän hade också vapen jag klev ut sen riktade han och jag tog upp mitt vapen efter händelsen insåg jag att jag gorde fel och sen fick jag panic occh viste inte vad jag skulle göra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gorde fel med kanske lite på vänar vilket e en viktig regel det vet jag men jag håller inte med med att jag buggade ut men jag vill värkligen bli unnbanad för jag älskar att rpa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger innan men dem kommer jag inte ihåg för jag har inte gjort samma misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte tagit farm pistolen och sjutit han vänar bättre om mitt liv. och jag ångrar det så myket unive e en stor del av mitt liv och ha det borttaget från mig gör mig ganska ledsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska vara bättre och väna mer och inte göra samma fel och jag vill värkligen spela unive . rp en en stor del av mitt liv och ha det bort taget från mig gjorde mig gör ledsen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka