Ej Antagen Alex Ohlsson | Chef-jobb ansökan [valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alex Ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till Autoexperten

Vad heter du i verkligheten? ALEX

Vad heter du på discord? slxclan25#3849

Ange ditt födelsedatum: 28 Maj 2010

Hur länge har du spelat på Unive? snart 2år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja jag har jobbat på autoexperten ganska länge innan jag slutade för dålig lön rpade jag på då men jag har mycket erfarenheter om att trimma bilar och så vidare jag har mycket erfarenheter om att ha ett företag eller att vara chef på ett företag jag vet exakt hur man gör när man väl ska anställa folk och så vidare jag har stort med mycket erfarenheter men kunder och skicka fakturor

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att göra jobbet så aktivt som möjligt och så interessant som möjligt för att autoexperten är inte öppen hela tiden och jag skulle vilja om vi blir många arbetare att få ett större hus vi kan jobba och ha våran arbetsmiljö i.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara runt 5tim per dag om jag ej är bortrest men jag skulle säga att det är tillräckligt med tid att vara chef på en alla dagar för att det behövs inte en hel dag man måste arbeta.

Har du läst våra Regler? Ja absolut!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Tillbaka