Nekad alex kangas | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungen123

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198063167358

Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? A1ex#7622

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter alex berg han är uppvuxen i de finska skogarna uppe i norr. det stället han bodde var perajärvi ett fattigt område där alla kände alla och det var mysigt där. men problemet var att få in pengar och mat till sina familjer. det hade det tufft men berg familjen beslutade att det skulle försöka flytta till Sverige. så det packade sina saker och begick sig mot havet som tur bodde det när så det var inte så långt dit. det hittade en gammal trä båt och det tänkte ta sig över till Sverige med den. det var tufft alex och han bror var riktigt liten då hans pappa gjorde så det klara sig över till Sverige. sen när det kom fram så var det än stad som heter unive och där växten alex upp han hade det svårt med svenska men det fixade han till slut tack vare sin svenska lärare. han klarade skolan och nu är det tur för alex att skaffa jobb och flytta hemifrån. så nu har han ansökt om medborgarskap så han kan börja jobba och tjäna pengar. hans dröm är att bli polis han har alltid velat bli polis det är hans högsta dröm han kommer göra allt i sin makt för att bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill ta rpande till en ny nivå och de roliga rpandet till en ny nivå jag vill att alla ska tycka att de är roligt att rpa på unive samt att göra roliga scenarion samt så vill jag få tillgång till mer som ex yrken min karaktär vill ju bli polis så de kan man ju bli då och så vill att alla ska känna sig trygg på servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer utveckla mitt rpande med att göra roliga senarion samt så vill jag utveckla alla andras rpande och göra de till en rolig en Bättre server och bättre rp nivå osv. server att rpan på man ska inte vara rädd för att komma in utan de jag kommer bidara med kommer att vara så att alla kan känna sig trygga samt tycka att de är roligt arr rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att mna alltid inte ska rpa för att vinna senarion utan göra roliga seanrion där båda parterna ska ha lika stor chans

Hur hittade du Unive? genom mina kompisar som tipsade Unive till mig, och att jag såg det på FiveM på listan bland alla andra servrar. jag tycker även att den ser bra ut för att det är ganska stränga regler och sånt och det tycker jag bara är bra för RPns skull och för servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka