Accepterad Alex johanson | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alex johanson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198849669677/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Alexryb

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Hej! jag heter Alex Johansson och jag är 22år gammal och har alltid varit intresserad att jobba som mekaniker ända sedan jag var ett litet barn. så var min pappa mekaniker och jag vill följa hans spår. Jag har bott i landet Sverige hela mitt liv enda sedan jag var liten. Dom olika intressen som jag har är väll bilar jag gillar också att simma/dyka och vara på carmeets.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? är för att jag vill få fler möjligheter till att göra fler saker på unive och man kan få många fler olika jobb när man är just medlem än när man inte har medlem, Och jag skulle jätte gärna vilja ha mekaniker rollen för att få ännu fler möjligheter på just unive. Men då måste man ju ha medlemskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Trevligt folk och det är allmänt roligt att spela på den.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade om den här serven

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att både jag ska bli bra på RP och att jag ska göra bra ifrång mig i spelet typ som att få ett jobb på falck eller Mekonomen för det är mint dröm jobb med att köra gta rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba på Falck eller Mekonomen och hjälpa folk som behöver och ha det göt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka