Nekad Alex johanson | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex johanson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198849669677/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Alexryb

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Johansson han är 22 år och kommer i från Borlänge i Dalarna, med sin mamma som var sjukvårdare och sin pappa som var mekaniker jag älskade att hjälpa till. I skolan hade han det ganska svårt att lära sig saker. Han krävde inte så jätte mycket för han tyckte att det ända som var viktigt var att han hade mat på bordet och tak över huvudet och att han bodde tillsammans med sin familj. I skolan hade han en vän som Stod upp och hjälpte till när han behövde. När Alex började högstadiet så var han räd för att prata men andra människor för hans vän splittrades och då tappade kontakten. Nu hade han det svårare än förr han hade inga vänner i hans klass. alla som hade bil då tyckte om honom för att hans pappa var mekaniker. Då fick
han mycket mer vänner. men dom kunde var a dryga i skolan han brydde sig inte så jätte mycket om det han valde istället att kämpa för sina betyg. Han gick ut nian med höga betyg och vald att läsa om bilar för han ville bli mekaniker på gymnasiet där kom det många vänner från nian. Han tyckte det var mycket roligare att börja i gymnasiet och han fick sig nya vänner som han trivdes med i sin klass. Han kämpade och tog studenten med bra betyg nu hade Alex bestämt sig för att bli mekaniker som sin pappa och han var jätte stolt över Alex. Efter studenten tog Alex ett år ledigt och åkte han runt i norden när han kom tillbaka började han på mekaniker högskolan han klarade den bra. Och blev mekaniker i Stockholm efter två år så kände han att han inte ville leva hela sitt liv i Stockholm så han flyttade till Unive för att bli mekaniker här. Alex är en glad och rolig kille som kämpar för det han älskar och brinner för han ser inte alla människor som onda utan att dem bara hamnat på fel bana.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på ett antal servrar men har aldrig hittat någon bra men tillslut så tipsade nåra av mina vänner det och det var en jätte bra Rp server som jag kommer spela på jätte länge.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Då jag hört att RP upplevelsen är bra på servern och jag skulle vilja delta i det. Och jag älskar att RP i unive.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och jag tyckte den såg roligt ut så jag testade och det var en bra RP server

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att jag ska kunna agera rätt, bete mig rätt, och kunna säga de rätta orden i just det scenariot och att jag ska kunna anpassa mig till just de rätta scenarionen som jag hoppas att jag kommer få när jag spelar på just unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag hopas att bli mekaniker och att spela seröst Rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar inte på en annan server

Nekad, utveckla varför just du ska bli medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka