Nekad Alex Hansen | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Hansen

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Wilmer Hansen

Vad heter du på discord? Wilmer/Alex Hansen#6959

Hur gammal är du? Jag är 15 år

Hur många timmar har du på Fivem? +450timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Chef på just räddningstjänsten för jag tror att det är väldigt rolig RP att jobba som räddnings tjänst det känns som man får ta väldigt mycket kritik osv och det älskar jag att göra då jag är väldigt bra på det. Jag har alltid varit intresserad av att vara räddningstjänst då jag är väldigt intresserad av Räddningstjänst OOC. Jag tror att jag skulle passa som Chef på just detta jobb för min karaktär är en person som är väldigt vältränad person och gillar att hjälpa folk. Jag är väldigt aktiv och om jag blir chef kommer jag bara att vara mer aktiv eftersom jag är så aktiv som jag är så tror jag att jag kan höja RP nivån eller vad man ska säga inom Räddningstjänsten det jag menar är att folk kommer kunna ta mycket mer intervjuer osv jag kommer helt enkelt hålla igång jobbet mer alltså göra det mer aktivt eller vad man ska säga.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom detta yrket då jag vet väldigt mycket om det OOC samt ingame då jag tidigare har jobbat som räddningstjänst men jag har inte jobbat på de på denna server men ingame har jag en vän som förut jobbade som räddningstjänst och vi är liksom bästa vänner ingame så jag har fått lära mig väldigt mycket av han. jag vet hur det fungerar med Hur man liksom ger yrket ingame och hur man besvarar här på hemsidan då jag har vart medlemskap ansvarig en gång i tiden samt vart boss för ett gäng ingame förut och vart chef på ett jobb tidigare. jag vet liksom hur man RPAR som Räddningstjänst och jag tycker om den RPN allmänt rolig osv. Jag skulle vilja säga att jag är väldigt bra på att RPA som räddningstjänst och vet hur man RPAr som det också. det här var väll alla mina erfarenheter inte jätte bra och jätte många men vet helt enkelt hur man rpar och räddningstjänst och älskar det och skulle få vara en dröm att vara chef där.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Alex Hansen och är en kille. Han är 25 år och bor i Stockholm. I Stockholm bor han i kista där alla hans vänner spelar fotboll. Han är född i Kista men föräldrarna är från Pakistan. Min karaktär är lite brun i utseendet men jätte snygg. Han är pollenallergiker och kan nästan dö om han inte tar sin medicine. Hans kläd stil är ganska basic. Inte för mycket, inte för lite. Alla damer älskar han och klädstilen framför allt. Han har 1 familj och sedan 40 i släkten.Alex Hansen är ganska intresserad i fotboll men hatar hockey. Han är inte religiös utan han är muslim och tror på gud. Han hatar bilar men älskar mopeder. Hans talang är att han kan stå på händerna och dribbla folk medans han textar sin morsa om att laga mat. Han har bra kunskaper om cylindrar i motorer och allt i en moped. Han kan alltså allt om en mopen no cap. Han har en stor hemlighet som ingen vet. Det är att han gillar killar men ingen av hans vänner eller familj vet om det. Han vill ej säga det till någon eftersom han är rädd om att dom kommer tycka annorlunda om han.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer Vara inne väldigt ofta ifall vi säger såhär jag är inne på vardagar från typ 08:00 Till 00:00 Och på helger/lov så är jag inne från att jag vaknar tills jag somnar och ifall jag blir Chef här kommer jag bara var mer aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortsatt att spela på denna server Även om jag inte blir Chef Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara på Unive

Har du läst våra Regler? Japp det har jag.

Vidare, Välkommen på intervju idag senast kl 21:00. Ifall tiden ej passar var vänlig och kontakta mig på forumet eller på discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka