Nekad Alex esco | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex esco

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zaid

Vad heter du på discord? Kostymen

Ange ditt födelsedatum 28 Oktober 2000

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De har alltid varit min plan att jobba mig upp mot MA här på Unive, som spelare inne på Unive har jag sätt både väldigt bra och samtidigt dåligt rpande vilket jag skulle vilja va en del o utveckla så vi har ett proffionellt rpande på servern. där också älskar jag o bemöta nya människor så intervjuer kommer jag vara väldigt aktiv på.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag både har åldern och mognaden för att hjälpa denna servern inom ett professionellt sätt, är väldigt aktiv och duktig på att intervjua folk och för att jag verkligen vill se denna community röra sig frammåt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk med respekt det är väldigt viktigt men man ska även kunna lista ut vilken typ av respekt den du bemöter söker så behandla alltid folk som dom vill bli behandlade men också hur du själv vill bli behandlad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Vill att folk ska känna sig som hemma redan i intervjun och att dom ska känna att detta var ett riktigt skönt första intryck men samtidigt att de ske på ett proffisgt sätt, dom ska inte direkt känna att vem som helst ska kunna bli godkänd och att man ska förtjäna o vara en del utav våran community.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Första prio är ju att dom ska kunna våra grund regler,
Även kunna hålla karaktären som dom beskrivit i sin ansökan om medlenskaps ansökan och inte freestyla och rpa som dom e i verkligheten.
Vara en respektfull spelara och ha ett stabilt rpande och inte lalla runt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som MA ska bidra med bra rp när jag väl rpar. vara positiv i alla sammanhang som i dc, på staff möten och mot andra staff kollegor. Ta emot intervjuer och vara aktiv på forumet med ansökningarna.

Hur ser din aktivitetet ut? Har olika jobbtider så har inte direkt en normal jobbtidsrutin så är aktiv väldigt mycket när jag väl inte jobbar kan dock max va oaktiv i 48 timmar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hoppas att ni känner att jag uppfyllt dom kraven ni söker hos en MA och jag är väldigt säker på att ni inte hade ångrat erat val ifall ni hade godkänt mig. MvH Zaid
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top