Nekad Alex | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nummer9/

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? alexzxxk

Vem var det som bannade dig? Exritez

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att min polare blev tagen av polisen, Jag valde då ett dumt beslut att gå in på polisstationen genom bugabuse, sedan tog gissla och dödade polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja allt började med att min vän gjorde en bilstöld, Polisen följde sedan efter honom och jag åkte en bra bit bakom, Sedan blir min kompis tagen och jag väljer då att åka till polisstationen. Väl där öppnar ingen och jag väljer då att bugg abusa mig genom dörren för att ingen öppnade vilket var väldigt dumt gjort av mig, Där tog jag gissla och jag valde även att döda en gissla på grund av situationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt korrekt då jag gjorde fel och det är mitt fel allt ihop.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tagit lärdom från dom tidigare, och sedan dess har jag försökt mitt bästa inom rpn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns väldigt mycket jag skulle gjort annorlunda, Jag skulle tex absolut aldrig ens försökt att gå till polisstationen för att ta en gissla, Jag skulle låtit scenariot vara o låtit det lösas inne med poliserna så dom också fick en rolig rp istället för att jag ska förstöra.
Jag hade kunnat på något sätt kunnat göra ett scenario utanför polisen där dom inte är involverade till en viss del, Dvs jag hade aldrig behövt gå in på polisstationen utan jag hade kunnat göra något utanför detta istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Väldigt mycket, Till en början så tyckte jag att scenariot kunde varit bra, men efter en del diskussioner med colaegottt så har jag insett att scenariot var helt åt helvete dåligt, Jag har tagit mycket lärdom när det kommer till detta, Jag kommer aldrig mer att försöka göra en rp där regler bryts som i detta fall var ganska grova regelbrott.
Min tanke till första början var att detta scenariot skulle vara långvarigt och roligt för samtliga parter, Jag utförde detta på ett väldigt dåligt sätt och jag ångrar detta grovt, Min tanke var att alla skulle få ett roligt scenario för båda och vi kunde ha kul inom rpn, Men som jag nämnde gjorde jag det dåligt och det är något jag verkligen ångrar och som aldrig kommer att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka