Nekad Alex | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nummer9/

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad är din discord tagg? alexzxxk

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att min polare blev tagen av polisen, Jag valde då ett dumt beslut att gå in på polisstationen genom bugabuse, sedan tog gissla och dödade polisen. Sedan har jag varit till ett problem under längre tid så den bannen var ganska väntad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Händelsen började med att en vän till mig utförde en bilstöld, vilket resulterade i att polisen påbörjade en jakt. Jag befann mig i närheten och observerade situationen på avstånd. När min vän till slut blev gripen av polisen beslutade jag mig för att åka till polisstationen för att försöka interagera med situationen. Framme vid polisstationen insåg jag att dörren inte öppnades. i ett ogenomtänkt och dumt beslut valde jag att bugg abuse för att ta mig in. Jag har insett att detta var ett stort regelbrott och inte acceptabelt för fem öre. Inne på polisstationen eskalerade situationen ytterligare. Jag agerade impulsivt, vilket resulterade i att jag tog en person som gisslan. Tyvärr eskalerade situationen ännu mer, och jag begick det dumma misstaget att döda en av gisslan. Jag inser nu hur allvarligt detta var och förstår att det skapade en mycket dålig upplevelse. Jag ångrar djupt mina handlingar och inser att jag bröt mot serverns regler. Jag ber uppriktigt om ursäkt till de inblandade som påverkades av mitt beteende. Jag förstår vikten av att följa serverns regler. Jag ber ödmjukt om en andra chans att visa att jag kan bidra positivt till server gemenskapen. Jag hoppas att ni kan se min ånger och ge mig möjligheten att rätta till mina misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen vart helt korrekt utförd och det var jag som begick misstagen, där av har jag fått ta tag i detta och behandla det på ett bra sätt och bearbeta mitt tankesätt när det kommer till rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft en del bans tidigare, men som jag jobbat på och tänkt över situationerna och varför jag gjort fel osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns mycket jag skulle ha gjort annorlunda i denna situation. För det första skulle jag aldrig ens ha försökt att gå till polisstationen eller ta en gisslan. Det hade varit mycket bättre att låta scenariot utspela sig naturligt och låta poliserna hantera det, vilket skulle ha gett dem en bättre och mer engagerande RP-upplevelse istället för att jag förstörde den.
Jag kunde också ha valt att skapa ett separat scenario utanför polisstationen där polisen inte behövde involveras direkt. Detta hade kunnat leda till ett mer balanserat och roligt RP utan att bryta mot reglerna eller störa andra spelares upplevelse. Att undvika att ens gå in på polisstationen hade varit ett betydligt bättre och mer ansvarsfullt val.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig väldigt mycket. Till en början trodde jag att scenariot hade potential att bli bra, men efter att ha haft diskussioner med andra, har jag insett att det var ett fullständigt misslyckande och att mina handlingar bröt mot reglerna på ett allvarligt sätt.
Den viktigaste lärdomen jag tagit med mig är vikten av att alltid följa serverns regler och skapa scenarion som är roliga och rättvisa för alla inblandade. Jag förstår nu att det jag gjorde förstörde upplevelsen istället för att bidra till en engagerande RP.
Min ursprungliga tanke var att skapa ett långvarigt och underhållande scenario för alla parter. Tyvärr utförde jag det på ett mycket dåligt sätt, och jag ångrar djupt att jag agerade som jag gjorde. Detta har varit en värdefull läxa, och jag kan med säkerhet säga att jag aldrig kommer att upprepa något liknande. I framtiden kommer jag alltid att prioritera serverns regler och spelupplevelsen för alla.
Finns väldigt mycket jag har jobbat på nu i efterhand att man varit bannad ett bra tag och insett att jag var till mycket problem. Men jag vill verkligen få en andra chans och bevisa att jag kommer göra detta annorlunda och ta vara på denna chans om jag får det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka