Inaktuell Alex | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: cloakdentredje

Ange ditt födelsedatum 30 Augusti 2001

Varför ska just du bli staff? Om jag skulle få chansen till att bli staff så finns det en del punkter som jag personligen kommer bidra med och försöka med för att göra så att servern blir driven och framåt, Jag vill bli staff just för att jag vill kunna göra skillnad på saker o ting som jag tycker är dåligt i nuläget, Jag är en person med ambition att göra det jag blir tillsagd att göra/åtgärda. När det kommer till mig som person och varför just jag ska få bli staff är på grund av att jag är en mogen person med en rp historik som är lång och gör där med att jag sätt mycket att problemen och därför vill jag finnas där för att åtgärda dessa problem.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? För tillfället så tycker jag att kriminell rpn är det sämsta jag sätt och då har jag varit på unive redan från tidigt 2021, Krim rpn just för tillfället går ut på att i princip dessa 3 steg. 1. Hoppa ut ur bilen. 2. Skjut. 3. Hoppa in i bilen. Dessutom så är det alldeless för mycket abuses som används på servern för tillfället, Sedan måste jag även tillägga att det finns mindre kreativa scenarion nu. Jag har märkt detta utifrån att man själv spelat socialt men slutar ALLTID upp i att det blir skjutande och tråkig rp, Därför vill jag nu få chansen att hjälpa servern med detta och se till att en ändring sker.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om jag skulle fått chansen att påbörja min staff karriär skulle jag lärt mig känna personerna som har samma mål som mig och sedan utifrån detta försöka komma på olika åtgärdsplaner för att lösa detta problem.
Detta innefattar hårdare åtgärder, Tydligare instruktioner samt rak på sak.
Såklart vet jag att detta är ett problem som finns i stort och blir svårt att lösa på kort tid, Men jobbar man tillsammans med detta dagligen för att faktiskt hitta en lösning och sedan utföra detta så vet jag att det kommer lösa sig.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det viktigaste när det kommer till agerande som staff så är det att man som staff skall vara en förebild för alla spelare och att dessa ska se upp till dig som person, Skulle jag blivit staff är jag en Hård, Rak, Tydlig, Snäll och rättvis. Detta värderar jag högt då jag anser att dessa är det viktigaste när det kommer till att hantera sitt agerande som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är en aktiv spelare som anser att det är viktigt att man prioriterar sitt staff arbete före sitt rpande. Detta kommer jag självklart att balansera då jag alltid kommer att ta staff arbeten före mitt rpande, Jag kommer därför hela tiden att jobba kring dess saker jag tagit upp ovanför, Jag kommer specca mycket för att hålla koll på detta men samtidigt hålla god koll på support tex.
Jag är redo för vilken uppgift som helst så länge jag får ett jobb och en inriktning att sätta mig in i så kommer jag göra allt i min makt för att utföra detta.
När det kommer till rpn så kommer jag göra det då det finns tid och inte så mycket tryck på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka