Ej Antagen Godfirst11 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boogie11

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Ditt discordnamn: lukeskytalker.

Ange ditt födelsedatum
24 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Jag sak bli staff då jag är en aktiv o erfaren fivem spelare. Jag har länge kört unive och jag kan detta me staff arbete från punkt till pricka. Basically för jag är en trevlig, smart, snäll, social individ.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag ser som problematiskt är antalet fuskare, brist på kreativitet och vissa grupperingar på servern anser jag inte är här för rpa utan mer för att fucka ur medans de drabbar resterande spelare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja, jag kommer se till att alla förstår problemen, sen kommer vi väll styra upp något sätt att ta itu dessa grupper som inte kan rpa. De vi kan göra e att gå in hårt och visa vad som faktiskt händer om man inte följer standarden, detta hade lett till att resterande börjar tänka en extra gång och på så sätt minimera problemet. Detta är bara ett av alla problem men jag tror att sammarbete och att man faktiskt vet vad problemet är tar en väldigt långt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig gäller det att vara rak, ärlig och bestämd. Man kan ej låta spelarna komma in och leda samtalet och inte heller manipulera en. Man ska vara hård och rak på sak så länge ej motsatsen kan bevisas. Dvs att hämtar jag en spelare som rdmat så ska han ej kunna prata sig ur det och lämna utan åtgärder så länge han ej har bevisat mig att han faktiskt ej gjort nå fel. Man ska heller inte vara partisk ofc, man ska ej lalla och man ska helt enkelt bete sig lite extra moget och "chefigt" till skillnad från vanliga medlemmarna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att byta ut rp tiden mot staff, jag är en aktiv spelare så jag kommer att kunna jobba mkt.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Handling

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka