Nekad Aleksander | Medlem ansökning [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aleksander

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aleksander

Vad är ditt discord namn? Dante är king # 7658

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Snus snusen är en glad kille som sprider glädje som är född 2000-07-01, efter skolan bestämnde han för att flytta till sandared och hitta nya vänner och för att fortsätta sitt liv. Han började jobba med bilar i tidig åler eftersom han hade drömt om det helaa sitt liv. Hans första bil var en BMW m5 med coola saker på den. Snusen har en mängd kunskaper i livet specielt om bilar och andra motorredskap. Det snusen kommer att fortsätta göra i sitt liv är att han kommer att mecka med bilar och andra motorer så andra bli glada. Snusen omgås såklart väldigt mycket med sina vänner då de kör snabba bilar och sladdar på vintern med sin bmw eller volvo. Snus funderar att skaffa familj i framtiden samt bygga sitt drön gargae då det ska stå dröm bilarna där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med min rp-nivå är hög och jag kommer att såklart fortsätta att höja den med att vara trevlig mot alla i serven. Jag kommer också att bidra till att fixa andars bilar då jag kommer vara så snäll som möjligt mot dem ifall de har några problem med sina bilar. Jag kommer att sprida glädje med hög nivå och utöka med biljobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? så du ska inte vinna enligt regel powergaming. Du bör försöka roa den andra personen och kanske tappa förståndet för att det ska vara roligt för den andra personen

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade detta roliga spelet och då testade jag det och det var väldigt roligt. Jag såg väldigt mycket på socila medier också när folk stremade hur det såg ut och vidare. Så det var svaret hur jag hittade unive serven Anmäl. Och så testade jag hos en kompis och då fick jag veta hur roligt detta spelet var egentligen så det skulle vara skönt och bli medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka