Nekad Alejandro Svensson | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rakuy0u

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anas

Ditt discordnamn: rakuy0u

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker ja borde bli staff för jag är väldigt aktiv samt kunnig i alla olika roller då jag har rpat som nästan allt. Jag vet vad som gäller samt alla regler som ska följas. Jag ser mig själv som en driven person men ja har dock svårt för att skriva så de kan vara det ända som stoppar mig när det kommer till detta arbetet. Jag vill stötta servern samt visa och hjälpa nya spelare hur allt fungerar då jag vet hur det är att vara ny till rp. Det som gör mig unik är att jag verkligen brinner för rollspelet och vill förbättra det här på Unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker folk på servern har svårt med att utveckla sin rp. Det finns brist på kreativitet gällande rpandet. Jag tycker fler folk borde göra mer kreativa scenarion för det är det vi behöver på unive, det vill säga fler ska ansöka efter avrättningar och faktiskt gå in i rpn starkt till exempel att verkligen ta åt sig kring grejer och sen kanske göra en avrättning eller något sånt. Det är det ja vill ska ändras på Unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle vilja införa en regel kring rpn och det är att inte släppa scenarion om inte ett uttligare scenario sker som handlar om de tidigare scenariot. Det vill säga att om en person har "golat" till något annan eller ett gäng att det faktiskt ska tas hand om lixom avrätta personen eller försöka fånga den. Detta är mer kreativ rp tycker jag. Med andra staffsen så kan man specca tillsammans och bygga en bra relation med varandra så man alltid har något att arbeta med då blir inte arbetet långtråkigt eller ensamt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du måste tänka på din verbala kommunikation och anpassa dig efter personen det gäller det vill säga om någon inte förstår vad du nyligen sagt så kan du omformulera och anpassa dig efter den så den kan enklare förstå. Sitter du i support så ska du kunna vara neutral om några personer försöker ta åtgärden på varandra, det vill säga att du som staff ska kunna se scenariot från båda motparterna. Som staff ska man inte ta åt sig om en arg eller irriterad person kommer hoppar support angående ärendet eller tidigare scenariot.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är rätt så bra när det kommer till att anpassa mig. Jag tänker väldigt realistiskt och tänker mycket kring vad som pågår till exempel om jag har prov eller något att plugga inför så gör jag det och inget annat tills jag känner mig klar och samma gäller med rp och staff arbetet. Jag vill lägga till att ja inte har så mycket i skolan bara nu mot slutet av terminen så skolan brukar inte vara så stort problem utifrån det så spelar ja för det mesta lixom har kör här i typ några månader och har redan över 1000 timmar på unive.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sen 8 augusti 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej det har jag inte men jag vet ungefär hur det funkar då ja känner många staff samt tidigare staffs som ja var rätt så nära med och vet hur de fungerade.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill inte jobba som kriminell ansvarig då jag själv gillar att rpa krim.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka