Nekad Alejandro Daseson | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alejandro Daseson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Mr.Alex#1154

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 15 år och heter Alejandro. Han är en mycket känslig kille och blir mycket lätt arg och ledsen men annars en glad och rolig person, älskar att cykla själv runt i staden och gillar alla slags bollsporter. Alejandro växte upp med fotboll men har sedan blivit mer och mer nyfiken på andra sporter, som till exempel innebandy och tennis. Alejandro är mycket snäll och hjälpsam men kan bli lätt aggressiv och dryg om han inte får som han vill. Han växte upp i en mycket rik familj som köpte nästan allt till Alejandro, om han ville ha en ny cykel så fick han en ny cykel, om han ville ha en ny dator så fick han en ny dator. När han blev äldre ändrades detta. Alejandros familj blev rånade på alla pengar och de hade det svårt att starta ett nytt liv med nya pengar. Därför blir han ibland sur om han inte får som han vill, men han måste lära sig att acceptera det. Just nu lever han ett bra liv men är såklart fortfarande lite bortskämd, men det går snart över. Alejandro cyklar varje dag, han älskar det fortfarande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att stoppa brott som förekommer på servern. Brott gillar jag inte, jag kan åtminstone försöka stoppa allt brott jag ser. Jag kan hjälpa nykomlingar till servern om hur dem kommer igång med RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag är mycket osäker men jag tror det innebär att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag är ganska ny i RP världen och vill börja RP på en svensk server. Unive såg ut som en mycket populär och välorganiserad server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka