Accepterad Ale0ne | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ale0ne

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199078841481/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Alex.#2208

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Felix Backström född 1995/11/11 han bor just nu med sin Mamma och Pappa i Norrköping men han håller på att leta efter en stad att bo i just nu. Felix Mamma heter Alexandra och hans pappa Kjelle. När Felix var liten så gick han i Söderporten Skola och hade riktigt många vänner. Felix är en Icke-Kriminell och hans drömjobb är att jobba på Mekonomen eller Sjukvårdaren för att det är det han tycker verkar kul och det han skulle vara motiverad för att jobba med, han är riktigt bra på att laga bilar för han och hans Pappa gjorde det när han var 10 år tills nu (25). För att Felix sommarjobbade på Mekonomen när han var 17 och han tyckte det var riktigt kul. Men han skulle också vilja hjälpa människor med livet asså som en sjukvårdare gör för att han tycker det är riktigt synd om folk som inte får hjälp med det dom behöver. Felix har haft en riktigt bra uppväxt med bra kompisar och bra uppfostran. En ´´vanlig´´ dag för Felix skulle nog att han pratade med folk eller vara på sitt jobb och jobba riktigt aktivt. Felix favoritsport är Fotboll för att han och hans Mamma brukade gå på matcher när han var liten. Felix brukar svära lite och Felix brukar vara riktigt rädd för kriminella, för att han vill liksom leva ett liv utan någonting kriminellt. Mot människor brukar han vara riktigt snäll typ som hur dom mår och vad dom har gjort den dagen. Ifall någon kriminell skulle komma fram till Felix och snacka så skulle han prata ganska lågt och ganska långsamt asså vara ganska blyg för att han tror att han skulle bli rånad eller dödad. Felix Favorit bilmärke är BMW och Audi för det är dom han , mtycker är roligast att lagaen hans Pappa tycker att han borde börja att laga lite motorcyklar för då lär man sig mer, för att det är oftast kylarslangen som går sönder på Bmw och Audis och det är liksom bara att byta ut den sen är man oftast klar, så man lär sig ju ingenting typ av att laga sånna typer av bilar. Felix tyckte skolan också var ganska jobbig för att han blev mobbad för att han hade stora glasögon, men han slutade lipa tillbaka och började jobba riktigt bra i skolan för att få bra betyg som hans pappa så att han kunde bli mekonomen anställd. När Felix gick ut ur grundskolan valde han Fordon och Transportpogrammet i gymnasiet för att det var det Kjelle valde, och Felix ville följa Kjelles spår om man skulle kunna säga så för att han älskade verkligen bilar och saker som går på motorer. När Felix gick ut gymnasiet och tog studenten så fick han en svart cross som han sedan dess fortfarande brukar åka runt på till sina vänner och familj. När Felix också tog studenten så köpte hans pappa/kjelle en Macbook Pro till Felix så att han kunde leta lägenhet i städer som han tyckte verkade bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en väldigt bra känsla för rp och tar det seriöst, jag kan även anpassa mig till situationerna och tänker mig hur det skulle vara i den situationen irl men jag måste ändå tänka på hur min karaktär hade reagerat. Överlag är jag en väldigt aktiv och van roleplay spelare med 150+ timmar. Jag har även respekt för andras karaktärer och andra personer överlag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli en bra Mekonomen i Unive som hjälper folk så fort som möjligt, jag vill kunna bidra till så många bra saker som möjligt då jag kan öka min och alla andras RP. Jag vill följa regler och göra mitt bästa, för att få alla kunder att trivas och vara säkra. I Unive vill jag bidra till en säker, ett bra samhälle för mig och för alla andra där alla kan trivas i och som jag nämnde innan så vill jag öka allas RP.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner som rekommenderade den och sedan fick mig spela på den och det är det ända jag gjort denna vecka då jag sitter hemma sjuk och det är seriöst den roligaste servern någonsin bästa jag spelat roligt samt väldigt aktiv server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag ska bli en riktigt glad bil ägare samt en av stadens roligaste och skönaste människor samtidigt som jag jobbar och delar med mig av min glädje och pratgladhet till alla runtomkring mig sedan på fritiden vill jag även visa upp min bil eller framtida bilar och visa min fina kärlek till bilar och vad man kan ändra på dem och om jag nu får jobb någonstans så gör jag det ej för pengarna utan för mitt intresse i t.ex bilar eller det jag vill jobba med eftersom först kommer glädje och lycka i livet så tar man pengar som det kommer då det ej är pengarna som är det viktigaste utan jordens människors välmående och aura liksom och det vill jag vara med och hjälpa till med och göra alla glada samt sprida en bra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag spelar bara på unive tycker ej någon annan är rolig då jag inte behöver en annan server heller den är riktigt bra och rekommenderat unive till massor av vänner och familj och kommer fortsätta göra det för jag ser en ljus framtid här och massor av timmar spenderade på denna server då jag bara spelar på den och inget annat.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte för tillfället på nån annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka