Accepterad Aldin10 | Ban överklagan [Tegnell]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aldin10

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198084834869/

Ditt Hex-ID: 1100001076cc635

Vad är din discord tagg? Aldin#6068

Vem var det som bannade dig? Anders Tegnell

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: knivhugger utan kriminell roll.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag knivhögg en kille.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köpa blommor från en kille. När vi kom till platsen såg jag hans kompis sitta i baksätet vilket verkade konstigt för att han aldrig sa något om honom. Iallafall så skulle jag få se på varan innan jag köper men det tog extremt lång tid för honom. Jag trodde att jag skulle bli rånad. Efter det tog han upp sin mobil så jag tänkte att han ringde förstärkning. Så jag knivhugg honom i självförsvar och tog varan och sedan drog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. När jag läste reglerna så förstod jag inte att jag inte fick knivhugga eller försvara mig alls utan jag trodde att reglerna gällde mer för när man rånar banker och butiker. Jag måste ha missat det i reglerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var två felaktig bans där jag blev unbannad direkt efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sprungit där ifrån men vi kom fram till platsen i hans bil så det hade inte hjälpt då han skulle kunnat fångat mig ändå. Så nej det tror jag inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag läste om alla regler och förstod att man inte får utföra någon kriminell aktivitet alls utan kriminell rollen. Inte ens självförsvar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka