Accepterad Elias Inkaya | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias Inkaya

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Eliasinkaya/

Ditt Hex-ID: steam:110000153bda813

Vad är din discord tagg? .1million. Eller jøker

Vem var det som bannade dig? mmpkeo

Bild på banmeddelande:Skärmbild 2025-07-26 120257.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Eftersom att jag gjorde ett misstag, inte följde en regel och bröt ett regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag va i tjänst men var inte på plats på jobbet och hade ändrat min lön från 8000 till 14500, och jag är inte menad att ändra på min egen lön. Så jag såg att någon hade ändrat min lön till 1kr så då blev jag nervös och ändrade tillbaka min lön till 8000. Så då åkte jag tillbaka till jobbet och då var delägaren där och frågade mig, jag svarade inte riktigt eftersom ja var rädd och nervös. Så då kontaktade han staff och då frågade en staff mig om jag skulle kunna gå till support genast. Så jag gjorde det och jag ville inte riktigt säga vad som hänt och vad jag hade gjort eftersom att jag var rädd att jag skulle få konsekvenser. Men sen erkände jag eftersom jag ville va ärligt och berätta vad jag gjort. Sedan berättade de staffed vad som skulle hända och jag förstod och gick med på det. Så dom sa till mig att jag kommer få en pban och jag sa bara okej. Och de berättade att jag kunde få göra en ban överklagan om jag skulle vilja komma tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Eftersom att jag inte följde regeln. Jag borde ha lyssnat och kanske frågat om en löneförhöjning. Jag skulle också kunnat sagt vad som hänt rakt på saken och inte varit orolig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Så jag blev temporärt bannad i 1 timme en gång eftersom att jag åkte i en polisbil. Och det var då ja var sprillans ny i servern och hade ej läst regler och etcetera. Och jag fick konsekvensen och läste reglerna och förstod allt. Sedan fick jag en pban för rasism, och jag tog konsekvenserna väldigt hårt och tog det till hjältar. Bad om ursäkt, läste reglerna om och om igen. Jag tog konsekvensen och va värd den. Jag tog väldigt mycket lärdom eftersom att jag läste reglerna, frågade staff om det va något jag ej förstod, var med på rp-introduktionen och lyssnade mer och väll.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte rört min lön. Frågat om löneförhöjning, lyssnat, inte brutit någon regel, följt reglerna, varit på jobbet, och att jag kunde vara rak på saken vad jag gjorde. Jag tänker även att jag kunde säga till delägaren vad jag gjort när han frågade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig lärdom, följa regler, läsa reglerna om och om, inte röra min lön, fråga om löneförhöjning. Och inte vara nervös när någon pratar med mig och lyssna. Vara ärligt och tala sanning. Har lärt mig mycket om att inte röra något jag ej får.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka