Nekad Alchemy120 | Beslut Överklagan [boten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
164
Reaction score
141
Ditt discord namn: Alchemy120#0000

Ditt Hex-ID: steam:110000155211d55

Vad för typ av beslut gäller det? ban + RL 1 månad + prisökning lvl2 1 månad

Vem/vilka tog beslutet? Boten, Hapyxz, Lluddee, moezz, vossy, Xbarbiee

Varför tror du själv att beslutet togs? Ja det som har hänt är att jag "shoot on sightade" en boss i ett gäng vi har krig med. Så De som hände var att vi började köra efter en bil som tillhör kartellen (ett gäng vi har krig med) Vi börjar med att jaga han hela vägen till flygplatsen var han väljer att hoppa ut samt rikta på oss, efter han har avlossat skott emot vårat fordon vänder han och åker tillbaka till grovestreet var fler av kartellens medlemar står. Kartllen hetsar emot oss i ca 5 minuter och hetsar emot oss för att provocera fram något. När polisen som var i området lämnade platsen så valde vi att hoppa ut och skjuta 1 skott för att neutralisera föraren. Staffsen påstår då att det är shoot on sight trotts omständigheterna.

Hur är beslutet felaktigt? Såhär tycker inte beslutet är fullt ut felaktigt hur som så tycker jag att de åtgärder som jag fick var vädligt överdrivna för en sådan liten sak. Som sagt så provocerade dem fram skottlossningen vill även påpeka att vi lämnade platsen efter skottet avlossades vilket gjorde de till en realtivt diskret skottlossning. Jag tycker de finns en anledning till detta skott och att åtgärderna är väldigt överdivna. Tycker verkligen ni bör se över detta en gång till och tänka om. Ni påstod att jag hade många tidgare banns i support så som fusk osv, Vill att ni kollar dessa bannsen så kan ni se att jag fick unban för att de var felaktiga, tror jag har 11 bans på 5 år så tycker de tråkigt att man ska straffas så grovt för något som detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ban bevis finns i staff dcn för hoppningsvis. Sedan har staffsen även klippet när de skjuter emot oss tidigare samt så har vi krig och konflikt med dem som de ej är villiga att lösa.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka