Nekad Alchemy120 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
173
Reaction score
141
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199388499285/

Ditt Hex-ID: 110000155211d55

Vad är din discord tagg? Alchehmy120

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-31 150221.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mycket oklart, tycker jag it gjorde något fel i situationen, men antar för att jag skrev att ja råka hoppa ut efter scenariot i ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi sköt mot en bil var ja råkade hoppa ut och blev därav nerskjuten, efter scenariot skrev jag i ooc att ja råka hoppa ut på skoj "hahha ja råka hoppa ut"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban, men lite åt båda hållen, ja borde it ha skrivit ooc alls, men sammtidigt var scenariot slut och därav tänkte jag de var lunkt att skriva de, var it häller ngt som påvärkar ngt skrev "hahaha råka hoppa ut" vilket jag inte tycker är något fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja några gånger men mest små saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat inte skriva något alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skriva i ooc över huvud taget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yuppp

Du satt tillsammans med flera andra under ett scenario och skrev i ooc chatten, och när en person som faktiskt kan reglerna bad er sluta skriva i ooc chatten så svarar du med "käften"

bram ja fattar men trotts allt var de min vän och inget jag menade så, efter de slutade ja också skriva. fattar hur tänker men trotts allt var de efter scenariot och min vän, och ja ja kan defenetivt reglerna, va ksk lite dumt o skriva käften men menade de it

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka