Accepterad Alchemy120 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
164
Reaction score
141
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199388499285/

Ditt Hex-ID: steam:110000155211d55

Vad är din discord tagg? Alchemy120

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-14 231218.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip valde att banna mig för att jag lämnades unive discorden samt fick roller på en annan server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för ca 3 månader sedan blev jag redlistad i 2 månader för en sak som jag pernsonligen tyckte var helt orimligt, i och med detta tröttnade jag på att rpa, jag spelade inte på några veckor sedan fick jag ett PM av en kompis jag känner som fråga mig om jag ville prova deras servern, Jag väljer att gå med i discorden men säger att jag inte vill ha några roller enu. Trotts detta så valde han att ge mig medlem + kriminell roll på deras discord server, vill förmedla om att jag aldrig varit inne på den servern och skulle gärna vilja fortsätta på unive i ett 4dje år, tycker att servern är bra och skulle gärna uppskatta att du överväger att unbanna mig och låter mig spela 🙂

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag förstår hur de ser ut från philips perspektiv, att jag bara lämnar servern och inte är trogen medlem, hur som har jag trotts allt spelat på denna servern i 4 år och planerar inte på att sluta, därav gör jag denna övergklagan, och om du tror att jag lämnade i samma vända som yesbox och detta har du fel, som tidigare förklarat slutade jag endast spela på grund utav min redlist på unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har som sagt spelat i 4 år så har defenetivt fått lite små bans hit och dit, sedan någon permanent också men aldrig för några överdriva saker, kan även tilllägga att ja varit mod osv och skulle inte klassa mig som en "problem spelare"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunna valt att inte gå med i deras discord och jag förstår att det var ett mistag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag kommer ej lämna unive igen och vill gärna fortsättta spela

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka