Accepterad Alchemy120 | Ban Överklagan [Akillez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
164
Reaction score
141
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199388499285/

Ditt Hex-ID: steam:110000155211d55

Vad är din discord tagg? Alchemy120

Vem var det som bannade dig? Akliezz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-08 151020.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Såhär, jag förstår hur de ser ut när jag quitar på platsen ja quita men anledningen till att ja quita var inte för att undvika kryckan, utan snare för att jag stängde av hela datorn och inte bara fivem för att jag skulle sluta spela.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. bannen skedde igår så minns inte precis men antagligen dog jag nån stans och blev förd till sjukan och sedan stängde av datorn på sjukhuset

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. såhär, de är inte en felaktig ban hur som tycker jag att det är konstigt att först man placerar en 10 timmars ban, sen när ja frågar om varför så höjer man den till 7 dagar endast för att få dra in roller. tycker även de är lite konstigt att man inte kan tilldela varningar eller liknande utan att man mst gå på att banna direkt, speciellt när prersonen inte ens kunde tillkalla mig till suport eller liknande för att förklara mig själv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har totalt 12 bans sedan 2021 och är en grön spelare, haft ca 2 krim varningar någonsin och bidrar inte med problem till servern, tycker värkligen detta borde ses över då jag inte gjort mycke fel förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat valt att quita innan/efter jag var på sjukhuset för att undvika missuppfattning

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte quita på kryckan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka